Optymalizacja sklepu internetowego

optymalizacja produktów

Jakie czynniki wpływają na optymalizację produktów w Twoim e-sklepie?

Nie ma to jak zwiększyć sprzedaż, dzięki poprawie najważniejszych czynników optymalizacyjnych. Jeśli prowadzisz sklep internetowy – zadbaj o to, aby każdy Twój produkt maksymalnie jak to tylko możliwe dostosować do użytkownika i wyszukiwarki, zarazem nie psując estetyki sklepu. 

Czynniki poprawiające optymalizację produktu w sklepie internetowym:

Zdefiniuj dokładnie tytuły produktów stosując long tail, przykład :

meta title long tail

<title>Lenovo Ideapad 100-15IBY Notebook, Intel® Pentium™, 39,6 cm (15,6 Zoll), 4096 MB DDR3L online kaufen </title>

W powyższym tytule strony ( meta title ) widzimy podaną najważniejszą specyfikację produktu (frazy długiego ogona ), które mogą być najbardziej wyszukiwane przez użytkowników, w tym przypadku laptopa Lenovo Ideapad. Koniecznie stosuj Long Tail – dzięki temu wygenerujesz wiele słów kluczowych. Umieść również nazwę produktu i markę.

Optymalizacja sklepu – Popraw adresy URL produktów

longtail url

Konstrukcja adresu Url dla produktu odgrywa kluczową rolę, w opisywanym sklepie Meta title jest praktycznie taki sam jak adres Url produktu. W adresie Url oprócz najważniejszej specyfikacji produktu został dodany indywidualny numer produktu producenta, co daje szersze możliwości znalezienia produktu po jego numerze.

Optymalizacja sklepu – Przejrzystość oferowanego produktu

przejrzystosc produktu

Zadbaj aby wszystkie wypisane dane o produkcie i specyfikacje były prawidłowe i przejrzyste, widoczność ceny, ewentualna opcja rat + przesyłki za transport i koszty ew. zwrotu. Dla każdego produktu umieść jego zdjęcie, zadbaj o jego wyraźność i podpisz zdjęcie alt-em.

Oceny Produktów

opinie

Zadbaj aby Twoje produkty były oceniane w portalach niezależnych jak np : cenao.pl. Pamiętaj, że oceny użytkowników oraz komentarze bardzo dobrze wpływają na zwiększenie konwersji zakupu produktu. 

– Modyfikuj ofertę jak tylko cena ulegnie zmianie, lub ilość towarów jest mniejsza, bliska wyczerpaniu.

– Promuj produkty wyraźnie i estetycznie, bez złośliwych reklam i wyskakujących okienek.

– Pozwól na dodawanie opinii przez osoby posiadające już Ten produkt, oraz wprowadź system oceniania produktu.

opinie

– Na końcu artykułu / oferty produktu umieść bestsellery lub podobne produkty.

podobne produkty

– Przy zakupie produktu daj możliwość kupienia np: torby jeśli jest to laptop + innych akcesorii do tego produktu :

bestselery

Koniecznie dowiedz się teraz: jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?.

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.

5.00 avg. rating (99% score) - 2 votes

Rafał Śliwiok

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *