Inbound marketing czarujący i uroczy …

marketing przychodzący

Inbound marketing jest strategią przyszłości internetu, bez nachalnych reklam i e-spamu! Inbound marketing nazywany jest przez wielu marketingiem przychodzącym, gdyż właśnie to on umożliwia internaucie samodzielne odnalezienie nadawcy przekazu reklamowego!

Inbound marketing przyciąga internautów jak magnez?

Idea inbound marketingu działa na zasadzie przyciągania, a co lepsze angażuje internautów w działania marketingowe i zwiększa lojalność wobec twojej marki.

Jak zwiększyć działania inbound marketingowe?

Postaraj się aby Twoja strona internetowa służyła jako centrum spotkań dla internautów, a nie tylko oferowała produkty lub usługi. Nawiązując rozmowę z potencjalnymi klientami nie tylko zwiększysz sprzedaż i będziesz uznawany za eksperta Twojej branży, ale również poznasz problemy Twoich klientów, którzy w kolejnej drodze opiszą twoją pomoc i zaangażowanie na portalach branżowych, tematycznych forach co przełoży się na zaufanie i lojalność dla Twojej marki!

Społeczność w internecie to filar inbound marketingu

Komunikacja z społecznością internetu jest podstawą inbound marketingu, nie mowa tutaj o komunikacji z obecnymi klientami, którą oczywiście też musisz podtrzymywać, ale z Twoimi przyszłymi klientami którzy obecnie są po za Twoją stroną. Celem inbound marketingu jest stworzenie społeczności po za twoją stroną, aby internauci mogli nawiązywać relację z Tobą jak i Twoimi produktami.

” Ważne jest nie to co mówisz, ale co inni mówią o Tobie „

Otwarcie się na rynek i prowadzenie relacji z internautami zapewni Ci wiele linków zwrotnych na portalach branżowych i społecznościowych, co przełoży się na internetowe centrum spotkań na Twojej stronie www.

Inbound marketing – cel rozpoznawalności

Każdy człowiek, prezes, marketer czy bankowiec ma postawiony cel osiągnięcia ” kamienia milowego „, ale celem inbound marketingu jest zdobycie miana firmy, która jest najlepsza na Świecie w tym, w czym się zajmuje i nie jest to nie wykonalne jak się wydaje na pierwszy rzut oka.

Rozpoznawalność Ciebie i firmy to nie wszystko. Inbound marketing to również rozpoznawalność treści, produktów i filmów związanych z Twoja firmą. Tylko eksperckie i szczegółowe artykuły zostają uznane za godne uwagi przez internautów, którzy w dalszym etapie będą je promować na wielu portalach branżowych i nie tylko, co znakomicie przełoży się na Twój podwójny sukces gdyż :

– Przychodzą do ciebie internauci zainteresowani Twoimi produktami
– Wiele linków zwrotnych sygnalizuje wyszukiwarce, że Twoja strona jest warta szczytowych wyników na najważniejsze słowa kluczowe w Twojej branży.
– Wysokiej jakości artykuły rozprzestrzeniają się błyskawicznie w portalach społecznościowych, co potężnie zwiększa napływ nowych internautów.

Atutem rozpoznawalności treści dobrego Contentu jest fakt, że zostanie założone wiele linków zwrotnych, które nigdy nie znikną, oraz fakt że wszystkie nowe treści będą generować duży napływ nowych internautów.

Inbound marketing – przyciąganie internautów

Przyciąganie nowych użytkowników to nie tylko tworzenie dobre contentu, ale również publikacja i promocja treści, video itd w wielu innych źródłach. Co zatem musisz zrobić, żeby przyciągnąć wielu nowych użytkowników? Poniżej najważniejsze cele, które powinieneś wykonać :

– Publikuj swoje artykuły na blogach branżowych
– Twórz Raporty o najważniejszych branżowych trendach np. w formie .pdf
– Komponuj materiały video dotyczące Twojej branży lub produktów
– Przeprowadzaj Webinary na żywo poświęcone Twojej branży
– Twórz i publikuj podcasty wraz z pozostałymi ekspertami branżowymi
– Prowadź Bloga i nawiązuj relacje

Inbound marketing buduje ogromne ZAUFANIE o które koniecznie musisz DBAĆ!

Inbound marketingu przez wszystkie działania jakie wykonujesz prowadzi do zaufania do Twojej osoby. Wyobraź sobie sytuację kiedy utrzymujesz doskonałe relacje z społecznością internetową, udzielasz się na wszystkich branżowych stronach, prowadzisz eksperckie wywiady, webinary, nagrywasz eksperckie filmy video, przyciągasz do siebie jak magnez tysiące nowych internautów a Twoja strona to ” czarna rozpacz „.

Profesjonalny design strony, ekspercka lub specjalistyczna treść, wypowiedzi i pomoc internautom, oraz pozostałe istotne elementy to PODSTAWA ZAUFANIA, dlatego przeanalizuj już teraz co jeszcze dziś możesz zmienić na stronie, żeby budziła 100% zaufanie!

Wskazówki :

– Wyeliminuj zbędne dodatki i oferty na stronie
– Wyeliminuj nie potrzebne elementy graficzne
– Nie komplikuj strony, ani formularza zamówień
– Skup się na prostocie

Często nawet najmniejsze zmiany na stronie mogą wygenerować ogromny stopień konwersji, dlatego testuj różne rozwiązania na stronie.

Bloguj, komentuj i daj się odnaleźć!

Bądź wszędzie, gdzie tylko możesz być. Nieustannie monitoruj portale i blogi branżowe, pod każdym nowym tematem zostaw komentarz, lub prowadź dyskusję.

Inbound marketing to również prawidłowa optymalizacja strony;

Tytuł strony
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe Long Tail
Zaraźliwe treści, które rozejdą się wirusowo
Dopasowane nagłówki
– Obrazy
Link building
Poprawa szybkości strony
Optymalizacja produktów
 itd..

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.



5.00 avg. rating (98% score) - 1 vote

Rafał Śliwiok

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *